XAROP DE FARIGOLA

https://olordeterra.wordpress.com/2015/10/27/xarop-de-farigola/

3542733670_ff03d73f35

Divendres feia caloreta agradable i suau de principis de tardor. Jo feliç i entusiasmada per la bonança i saltant com una cabreta pels camins, vaig suar la samarreta.

Dissabte pel mati el meu cos em va enviar uns quants missatges. Les cames em pesaven i sentia punxades a la gola.

Desprès de dinar, ja vaig ser conscient que el canvi de temperatura m’havia agafat per sorpresa i els meus plans de cap de setmana haurien d’esperar a dies millors.

Al capvespre, a la cuina, l’alquímia em va ajudar a sanar aquest refredat amb farigola i llimona.

Aquí us passo els ingredients:

Infusionem un parell o tres grapats de farigola recollida el dijous sant pels voltants de Selva.

El suc de tres llimones de l’hort o del jardí de la Kunx.

3 cullerades de mel de mil flors d’en Lluís.

1 culleradeta de pols de gingebre, que ens donarà escalfor al nostre cos.

1 culleradeta de canyella en pols, que ens ajudarà a treure les mucositats.

Aquest xarop el podem prendre totes les vegades que necessitem.

Salut companyes !!!!

Deixa un comentari

